Takk!

Jeg begynner å innse at denne bloggen kanskje er historie. Plutselig ble det å skrive og dele blogginnlegg noe jeg følte at jeg burde gjøre, og da er det noe som ikke stemmer.

Men det er litt trist også. Sommeren for over fem og et halvt år siden startet jeg å blogge uten å vite at det skulle bli så gøy og gi meg så mye glede. Denne bloggen har til og med gjort at jeg har fått mange nye bekjentskaper og venner, og det er noe jeg er veldig takknemlig for. Også er jeg veldig takknemlig for alle fine ord og hyggelige tilbakemeldinger. Jeg kommer til å fortsette og dele bilder, gleder, bøker og tekopper på instagramkontoen min, @marenoro.

Jeg kommer ikke til å stenge bloggen med det første, den skal få stå litt til og kanskje jeg en dag tenker at det er fint å begynne igjen. Men jeg ville heller ikke forsvinne uten å sende en internettklem til alle dere som har lest her inne.

Tusen takk!

IMG_20140312_171351

11 kommentarer om “Takk!

  1. Puddersky har vært et favorittsted på internett så lenge du har skrevet. Og tenk så fint at vi fant hverandre (med litt hjelp av Synne også, så klart!). ❤

  2. Takk! Og nå kjenner jeg at jeg er skikkelig glad for at jeg har fått blitt kjent med deg utenfor blogg og instagram også! Bloggen er bra, men du er enda bedre i levende live!

    Og hvis Ingvild kommer til å byen for å drikke te, har jeg veldig lyst til å være med jeg også 😉

  3. Du er så god, Maren! ❤
    Dette var en fin avskjedshilsen, hihi. Det er godt å kunne fortsette å følge deg på Instagram, slik at jeg får jevnlige doser med Maren-estetikk og fine øyeblikk! Jeg savner deg!

  4. Takk til deg også, jeg er glad for at vi har blitt kjent 🙂 Håper vi kan ha en kafédate igjen snart ❤

  5. tack, fina fina maren! är så glad över att vi hittade varandras små platser här på nätet, och sen även irl ❤ så fint att ha dig "på riktigt" också och veta att du inte försvinner! kram ❤

  6. Fine Maren! Jeg kommer til å følge deg videre på instagram, og håper på nye innlegg, bilder og ord i bloggformat senere – når du selv har lyst ❤

  7. Åh! Etter det eg innser er fleire år kor eg ikkje har følgt med på alle dei fine bloggane som finst (men har jo følgt med på Instagram, so eg har fått oppdateringar frå deg likevel!), so fekk eg endeleg somla meg til å lage ein Bloglovin’-konto, for å ha oversikt over dei eg faktisk kunne tenkje meg å lese jamnt. Då var det litt trist å sjå at du ikkje skriv lenger (men eg forstår deg godt, og i praksis er jo min eigen blogg nedlagt òg, nettopp fordi eg følte det var noko eg måtte anstrenge meg for å gjere).

    Men takk for alt det fine blogginnhaldet du har lagt ut, og so sjåast vi på Instagram!

Legg igjen en kommentar

