Smil og glede

høsten og høstfargene

grønn te med eple og kanel

konsert med Siri Nilsen og

konsert med Kings of Convenience

en veske som er formet som en katt

 photo IMG_20151027_084506_zps73657rmj.jpg

den fineste kvelden på Villa Paradiso sammen med Ine, som endte i skrik og latterkrampe på vei hjem da vi trodde en plastpose var en grevling…

å finne igjen musikk jeg hørte på masse for noen år siden

at jeg trives så godt i ny jobb

 photo IMG_20151024_132814_zpst7fdkmm4.jpg

at jeg er skikkelig forelska i Mathias, og at vi snart kan feire 12 år som kjærester

et nytt fint teppe under bordet vårt på stua

en bylørdag med Bente

å invitere min veldig travle lillebror på middag

at mamma har vunnet en veldig velfortjent pris, og at jeg skal reise hjem for å se at hun får den

å spise nr 12 på Lille Saigon sammen med Ina, og se barnefilm på kino etterpå

å ha overnattingsbesøk av en skjønn femåring, og Mathias som tegnet figurer hun kunne fargelegge

Downton Abbey

at jeg som vanlig gleder meg så til jul at jeg nesten sprekker!

12 kommentarer om “Smil og glede

  1. Så mye hygge! Høstfarger, konserter, god mat og godt selskap er sånt jeg gleder meg stort over her i London også. Jeg ser deg og Ine levende for meg med plastpose-latterkrampe, hihi ❤
    Herlighet, den katteveska tror jeg nesten at du må sende meg bilde av?!

Legg igjen en kommentar

