Hei, hverdag!

En ny hverdag har begynt. Jeg har begynt i jobb, som barne- og ungdomsbibliotekar, og jeg har det skikkelig fint der. Ting er spennende, utfordrende og gøy. Hodet er fullt av nye inntrykk, forventninger, spørsmål og tanker. Men jeg er så glad for å være i gang. Og selv om studentlivet har sine mange fordeler, og jeg kan allerede savne det impulsive og det å gå på forelesninger både tidlig og sent, så føles dette veldig riktig. Neste skritt. Endelig.

Og nå er høsten her. Og det er så mange ting å glede seg over, og å glede seg til. Ny hverdag, jeg liker deg.

 photo IMG_20150907_172748_zpsfv5u4x9o.jpg

8 kommentarer om “Hei, hverdag!

  1. Gratulerer så mye (igjen, og her også!) med jobb, fina! Jeg tror du er den perfekte i denne jobben, og jeg heier på deg! Klem!

Legg igjen en kommentar

