Fine ting i det siste

å sovne til lyden av regn

mange kopper med Gröna Söder, jeg kjøpte med en stooor pose fra Stockholm

å klippe pannelugg igjen, en mot-høst-tradisjon

Oslos pastellfargede bygårder

konsertbillett i innboksen

å ha en effektiv rydde og fikse og vaskedag

prøve nye oppskrifter

min nye Indiskakjole som er veldig bibliotekarvennlig: Blomster og pufferm

scones med limecurd

å være med på overraskelsesbursdag for en favorittperson

sove lenge

Sommer i P2

å gå på kino

fine planer for høsten

å treffe igjen venninner som jeg ikke har sett siden før ferien

å glede seg til jobbstart

koselige kommentarer på bloggen min. Tusen takk!

 photo IMG_20150824_145459_zps8temqbum.jpg

6 kommentarer om “Fine ting i det siste

    • Kjære June, så god du er! Det er fint å lese at du liker å lese her inne, og jeg lover å ikke gi meg helt med oppdateringene mine. Det kommer ❤ Takk og klem til deg!

Legg igjen en kommentar

