Hei igjen!

Juli ble bare borte, aldri har en måned gått så fort, jeg tror det må være en slags rekord. Jeg har lest mange bøker, vært sammen med kjæreste, familie og venner, jobbet et par uker, vært på hyttetur og koblet helt av. Akkurat slik man skal gjøre om sommeren. Nå er vi nettopp hjemme fra noen fantastiske dager i Stockholm, og jeg lengter tilbake allerede. Til verdens beste kardemommeboller, fine utsikter, gamle vakre bygninger og å rusle gatelangs med hånda mi i Mathias sin.

Nå venter enda litt mer ferie før et nytt kapittel i livet begynner. Jeg har fått en jobb som jeg er så glad for at ble min, og jeg er så spent på alt sammen. Før den tid skal jeg nyte late dager i Oslo og hjemme hos mamma og pappa.

Bloggingen har blitt litt glemt bort i ukene som har gått. Samtidig har jeg fundert på om jeg skal fortsette å skrive her inne eller ikke. Jeg skal bruke litt tid på å tenke over det, tror jeg. Håper dere har og har hatt fine sommerferier!

 photo IMG_20150701_210136_zpsy10rlvk5.jpg

12 kommentarer om “Hei igjen!

  1. Det høres ut som juli var en god måned! For meg ble den litt skuffende, men da igjen så har august så mange fine planer at det veier opp for en litt kjedelig juli-måned.
    Også håper jeg at du fortsetter å skriver her inne i blant ❤

  2. Jeg håper du fortsetter med bloggen! Hvis ikke, er jeg i alle fall gald for at jeg får treffe deg ute i den virkelige verden en gang i blant 😀

  3. Juli er ikke en bloggmåned merker jeg. Det har ikke blitt mye oppdateringer fra meg heller. Men nå tenkte jeg å begynne litt igjen. Håper du ønsker, orker og vil fortsette, for jeg digger dine bloggposter 🙂 Håper vi ses snart! Klem

  4. Gratulerer så mykje med jobb! Vonar vi får høyre meir 🙂
    Vonar òg du held fram med å skrive her inne, men berre om det gjev deg noko.

  5. Jeg er glad for at du har hatt en så finfin sommer! Og Stockholm.,.. SÅ FIN BY!!! Skjønner veldig godt at dere koste dere. Det er så fint med sånne kjæresteturer i storbyer. Ser virkelig fram til vår Københavntur nå, hihi! Iiik, du må naturligvis veldig gjerne fortsette å skrive for min del! Jeg liker bloggen din så godt<3!

    • Å ja, Stockholm er fint! Men det er København også, dere må glede dere masse! Og takk, jeg blir glad for å høre at du liker å lese her ❤

  6. Håper du fortsetter å skrive en gang i blant, om det så bare måtte være et par ganger i året. Alltid et høydepunkt å lese bloggen din 🙂 Ha en fin sensommer!

Legg igjen en kommentar

