Smak av sommer

De siste dagene har det virkelig vært sommer i lufta. Varmegrader, sol, is, kjole uten strømpebukse og å gå barbeint i gresset for første gang siden i fjor. Sommeren er i gang!

 photo IMG_20150614_132934_zpswduglyod.jpg

Min ferie i år blir en fin blanding av jobb og fri i Oslo og hjemme. Og jeg skal nyte hver eneste dag. Jeg gleder meg til årets første bad, til lesing på verandaen hjemme og i parken, turer i skog og mark og bare det å la dagen gå sakte.

 photo IMG_20150614_132956_zpsflr4rrws.jpg

Dette bildet ble tatt i fjor, og viser mamma som nyter en varm julikveld ved Mjøsa. Måtte det bli mange slike i år også.

3 thoughts on “Smak av sommer

  1. Hurra for at sommeren endelig er her! I alle fall hos oss sør i landet. Åh, jeg gledermeg så innnnnnmari til sommerferie om bare litt under en måned. Iiik! Håper sommeren din blir minst like bra som du har håpet på, fina!

  2. Å, så fine sommerbilder! Jeg gleder meg også til alt det fine sommeren har å by på. Må snart ta årets første bad i Nøklevann 🙂

Legg igjen en kommentar

