Morgenstund

God fredag! Jeg har nettopp spist en sen frokost, og gleder meg til å gå ut i sola for å møte Ina. Vi skal drikke bubble tea for å feire at hun har levert siste eksamen.

 photo P1011865_zpsoq3bnf5u.jpg

Nå leser jeg Vidunderbarn av Roy Jacobsen, og den er så utrolig fin! Jeg både ler og gråter, og den føles som den perfekte boka å starte sommerlesningen med. Jacobsen er en av de større norske samtidsforfatterne jeg ikke har lest en eneste bok av, og i sommer har jeg tenkt å lese en bok av flere av de jeg ikke har lest noe av tidligere. Men mer om det senere!

 photo P1011866_zpslukagfnv.jpg

I koppen har jeg Vårharmoni fra Black Cat, en nydelig svart og fruktig te som jeg fikk i gave av snille Bente. Koppen er forresten ny, og den gjør meg glad.

 photo P1011867_zps056v9hrs.jpg

I helga skal vi i bryllup på Sørlandet, og vi gleder oss masse. Håper dere får en fin helg!

9 thoughts on “Morgenstund

  1. Høres ut som en veldig bra bok å starte sommerlesningen med, ja! Og den teen hørtes veldig god ut. God tur til Sørlandet, kos dere masse i bryllup!

  2. Høyrest strålande ut! Spent på å høyre meir om lesing av forfattarar ein ikkje har lese noko av før, slikt er alltid interessant.

  3. Jeg har heller ikke lest noe av Roy Jacobsen, så kanskje det passer fint å prøve seg på en bok av han i sommer? Får skrive det på lista mi, takk for tips! Kos dere masse i bryllup og god helg 🙂

  4. Vi har (selvfølgelig…) samme bokmerke 🙂
    Jeg har lest Seierherrene, og synes den var grei nok, men fordi jeg sammenlignet den litt med Beatles, så levde den ikke helt opp. Men kanskje jeg må lese denne en gang også da…?

  5. For en koselig start på dagen! Den nye Mummikoppen er så fin – jeg blir jo litt automatisk begeistret for alt med sjøuhyrer og andre rare vesener på, hoho!

Legg igjen en kommentar

