Perch’s

For ganske nøyaktig ett år siden fikk jeg en pose te fra danske Perch’s Thehandel i gave. Den heter Hvid Tempel, og er en deilig hvit te som senere har blitt en av mine aller største favoritter.

Og så, i høst, åpnet Steen & Strøm en food court i underetasjen. Gleden var stor da jeg så at det skulle komme en liten Perch’s-avdeling dit. Jeg har vært innom flere ganger, og kjøpt grønn te med kvede og hvit te med ananas. Begge smaker helt fantastisk! I går var jeg innom igjen, og da fikk det bli med en pose grønn te med rabarbra hjem. Fin te til sommeren, og nydelig på smak. Det er så mye godt å velge i der, og jeg gleder meg til å prøve flere av smakene etterhvert.

 photo P1011842_zpsi8wk9eus.jpg

Og mens man allikevel er i underetasjen på Steen og Strøm, kan man jo gå innom Marks & Spencer, late som om man er i London, og kjøpe te i verdens søteste innpakning.

 photo P1011845_zpstbzsn4bo.jpg

9 thoughts on “Perch’s

  1. Te er noe av det koseligste som finnes ❤ og jeg noterer meg dette til neste Oslo-tur!
    ps. jeg likte ikke den nederste teen fra Marks&Spencer. Smakte blomstervann og jeg er visst ikke så glad i blomsterte, hvertfall ikke jasmin (jeg liker som regel nesten all slags te). Håper du liker den!

  2. Den grønne teen med rabarbara er kjempegod! Jeg kjøpte en fin pose med 10-15 forskjellige teer da jeg var der i vinter. Fin måte å få smakt på masse forskjellig!

  3. Herlig! Den grønne med rabarbra tror jeg er min favoritt nr. 2 – muligens på delt 2. plass med noen av kvedeteene – og den hvite med ananas er jo såklart min aller største yndling. Heldige oss som har tilgang til Perch’s!

  4. Mmm, jeg kjøpte Marks & Spencer-te kun på grunn av innpakningen. Jeg må nok bare innse at jeg er en sucker for fint design! Haha!

  5. For ei søt innpakning på jasminteen! Og kvit te, det er lenge sidan eg har drukke. Får kike innom nokre butikkar i morgon og sjå om dei har.

Legg igjen en kommentar

