På hjemmekontoret

Jeg fikk et spørsmål om jeg kunne vise frem noen bilder fra hjemmekontoret. Og nå passer det i grunn perfekt, da hver dag er en hjemmekontordag ut mai.

Vi bor jo i en leilighet med to rom, så vi har ikke plass til skrivebord/kontor, men vi har et bord som fungerer fint som arbeidsplass allikevel.

Ubegrenset tilgang på te er jo hjemmekontorets kanskje største fordel. Denne dagen ble det kattekoppen.

 photo P1011834_zps234kd3i5.jpg

Her sitter jeg (bilde uten meg, da). Jeg liker å ha det ryddig rundt meg, og har som regel ikke mer enn akkurat det jeg trenger på bordet.

 photo 2015-05-10 05.09.56 2_zpsrwftpmzr.jpg

Jeg skriver på tre oppgaver samtidig akkurat nå, og dette er temaet for en av dem.

 photo P1011835_zpsrlzllxlw.jpg

 photo P1011836_zpsimibol9o.jpg

Ved siden av meg har jeg bestandig en notatbok der jeg skriver opp dagens plan i punkter. På den måten kan jeg krysse av når jeg er ferdig med et punkt. Det gir motivasjon og en bekreftelse på at ting går fremover, og ingenting er jo bedre enn det. Det er mitt aller beste studietips.

Håper dere har fine søndager!

5 thoughts on “På hjemmekontoret

  1. Jeg òg må skrive dagens plan, spesielt i helgene for ellers sitter jeg bare og slapper av, og glemmer alt det viktige som jeg egentlig skal gjøre.

  2. Fint! Det er godt å ha det ryddig rundt seg, og at det ikke flyter av ting der man skal sitte og arbeide. Og for et fint bord, forresten! God mandag! 🙂

Legg igjen en kommentar

