Verdens bokdag

I dag er det Verdens bokdag! Og da er det klart at den må feires med en lesestund. Håper dere også tar dere tid til litt lesing i dag.

Jeg leser Elleve år av Sigrid Undset akkurat nå. Den ble kjøpt på loppemarked for ihvertfall seks år siden, så det er absolutt på tide at den blir lest. Jeg er så glad i oppvekstskildringer, og denne er virkelig kjempefin. Anbefales!

 photo P1011822_zpsaqt1cggm.jpg

Dagens lesestund ble også brukt til å innvie den nye sommerkoppen. Den er så søt!

6 thoughts on “Verdens bokdag

  1. Neiii, jeg glemte bokdagen! Jeg håper det hjelper på at jeg tenker å markere den flittig i helga. Den koppen kjenner jeg at jeg fikk lyst på selv.
    Apropos det – jeg ønsker meg et innlegg hvor du deler dine topp 3 mummikopper!

    Nyt helga 🙂

Legg igjen en kommentar

