Jeg gleder meg til

å gå tur i botanisk hage med Anaruh

å levere bacheloroppgaven

å gå barbeint i gresset

å nyte våren for alt den er verdt

å lage iste

å feire 17.mai

å nyte syrinsesongen

å kjøpe nye sandaler

å spise sesongens første frozen yoghurt

å juble 29.mai, da er jeg ferdig med skolen

å gå på teater sammen med Ine

å være bryllupsgjest

å bade

å ønske sommeren velkommen.

Bare en liste med ting det er fint å tenke på, når sola skinner inn vinduet og skolearbeidet må prioriteres.

 photo P7210123.jpgSommer i en skål på verandaen hjemme.

8 thoughts on “Jeg gleder meg til

  1. Kan du tenke deg å lage et innlegg fra en typisk studiedag på hjemmekontoret? Det er så koselig med bilder av folks skrivebord, pynt, tekopper og bøker, se hvordan de studerer og gjør notater 🙂

  2. Så mye fint å glede seg til! Jeg ser frem til mange av de samme tingene, for de månedene som ligger foran oss nå, er tross alt ganske magiske!

Legg igjen en kommentar

