Te for vår og sommer

Etter inspirasjon fra Listebloggen fikk jeg lyst til å lage en egen liste over mine tefavoritter for tida som kommer. Jeg elsker te året rundt, og varmegrader stopper ikke meg fra å holde rundt en rykende tekopp. Og da, som ellers i året, har jeg mine største favoritter, både gamle og nye.

Grønn te med eple og pære fra Twinings
Grønn te med jordbær fra Kusmi
Grønn te med kirsebær fra Black Cat eller Le Palais des thés
Orientens paradis fra Black Cat (grønn te med vanilje, kanel, mandel, tranebær og appelsinblomst)
Hvit te med fersken fra Black Cat
Grønn royal fra Black Cat (grønn te med roseblader, papaya, boysenbær, røde frukter og peon-blader)
Hvit te med ananas fra Perch’s
Hvid tempel fra Perch’s (hvit te med jasmin, ananas, appelsin, jordbær, solbær, aprikos og kirsebær)
Hvit te med solbær og fersken fra Kusmi
Thé du Hammam fra Le Palais des thés
Garden of Eden fra Black Cat (svart te med solsikkeblader, jordbær, aprikos og eple)

 photo IMG_20150414_101523_zpswtnfnyfh.jpg

Tusen takk for alle spørsmålene jeg har fått. Svarene kommer på torsdag eller fredag. God tirsdag!

9 thoughts on “Te for vår og sommer

  1. Dette var jo en helt superfin liste!
    Den med eple og pære har jeg her på jobben; skal lage meg en kopp nå med en gang 🙂 Ellers må jeg en tur innom Black Cat når jeg skal inn til byen på fredag; av de du nevner er det bare Orientens paradis jeg har smakt. Takk for mange gode te-tips!

  2. Åh, jeg gleder meg til å kjøpe hvit te med ananas når jeg skal inn til Oslo i morgen ❤ Hvid tempel høres også helt fantastisk ut. Best jeg tar med en koffert 🙂

Legg igjen en kommentar

