Denne helga har jeg

lest i Harry Potter and the chamber of secrets

drukket årets første kopper med deilig påskete

vært i et fint bursdagsselskap for en liten venn som fyller to år

sett en episode Gilmore girls

laget god middag sammen med kjæresten og broren hans

hatt sløyfebånd i håret

sett sludd og sol og snø

skrevet ferdig et kapittel til bacheloroppgaven min

tenkt mye på tida som kommer

vært på innflytningsfest til ei studievenninne, med fine blomster i gave

gledet meg til påskefri

 photo IMG_20150320_091007_zpsr6hdbrnw.jpg

12 thoughts on “Denne helga har jeg

  1. Hei, Maren! Ville bare si at jeg liker bloggen din og det du skriver skikkelig godt! 🙂 Det høres ut som en fin helg! Hva er det du skriver bacheloroppgave om? Lykke til! 🙂

    • Hei! Tusen takk, så koselig å høre! Jeg skriver om Himmelarkivet av Gaute Heivoll, og grenselandet mellom fiksjon og virkelighet. Veldig spennende! 🙂

  2. Så fin kopp! Og til neste år tror jeg at jeg må smake Valkyrien sin påske-te. Den har jeg ikke prøvd ennå. Ønsker deg en fin uke! Bare litt til nå, så er det påske!

  3. Takk for i dag, Maren min! Det gjorde godt! ❤
    Helger med gode serier, god te, god lektyre og godt selskap blir gode helger, hoho!

Legg igjen en kommentar

