Lyset

Jeg tror jeg setter mer og mer pris på lyset for hvert år som går. Og hver vår skjønner jeg hvor mørkt det faktisk er her i løpet av høsten. Både tulipanene og jeg strekker oss etter lyset, det gir liv og energi og farge.

 photo IMG_20150318_155353_zpsjvmng7zo.jpg

7 kommentarer om “Lyset

  1. AMEN! Lyset er fantastisk, og jeg er så enig i det du skriver. At en først NÅ legger merke til hvor mørk vinteren er. For min del er det sååå deilig å se at det uke for uke er lysere ute når jeg låser meg ut fra jobb om kvelden. At ganske snart vil sola fortsatt skinne halv sju på kvelden er ganske utrolig å tenke på, i grunn! Ha fine lysfylte marsdager!

  2. Jeg bodde i Oslo i 3 år under studier, og syntes det var veldig lyse vintre og høst. Sola skinner hele året, mens i Nord-Norge er det bare skumrings-lys to timer om dagen i 2 måneder. En venninne av meg sier det så fint: «Det gjelder å fokusere på lyset i mørket, og ikke på mørket». Veldig viktig, tror jeg 🙂

    • Jeg er så enig! Jeg er så glad vi har fire årstider. Og uansett setter man så pris på de lysere månedene når de endelig kommer 🙂

  3. Jeg føler akkurat det samme! Våren er sååå god etter en kald og mørk vinter (likevel om det også har sin sjarm) Og for en fint bilde! Det minnet meg på at jeg må huske å kjøpe tulipaner i dag!

  4. Åh, jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten det fine lyset nå. Det er så godt at det er lyst når man står opp om morgenen. Det gir et ekstra energiboost. God helg!

Legg igjen en kommentar

