Februardager

 photo nils_zpsnhybrx35.jpg

Jeg hadde en fin bok på pensum, og leste mer av Paul Auster. Jeg leste også en klassiker som minner meg om Gilmore girls, og fikk en bursdagsgave i finfint pandapapir.

 photo tulipan_zpsagazotu8.jpg

Jeg spiste frokost med utsikt til tulipaner en morgen før jobb. Av Ina fikk jeg verdens fineste votter, jeg leste et fint essay om kjærligheten til (papir)bøker, og spiste bringebær av asjetten som lå inne i pandapapiret.

 photo gaute_zpsogtjx7sp.jpg

Jeg leste mer av den fantastiske Gaute Heivoll, hadde bluse med blonder på, drømte om våren på vei til forelesning, og drakk som alltid mange, mange kopper te.

6 thoughts on “Februardager

Legg igjen en kommentar

