Langhelg

Jeg har bestemt meg for å ta en ekstra lang helg. Det er absolutt et stort pluss ved studenttilværelsen, og når jeg i tillegg har jobbfri, må jeg jo utnytte det mens jeg kan. Så i ettermiddag setter jeg meg på et tog hjem, sammen med ei god bok og kanskje en tekopp, for å suse gjennom snøen og kuldegradene. Til mamma, pappa, gode venninner som skal spise en litt tidlig bursdagskake sammen med meg, og til bare det å være hjemme litt.

 photo IMG_20130222_133814_zps1bc03a6f.jpg

Bildet er fra en togtur vinteren for to år siden.

10 thoughts on “Langhelg

  1. Ser så koselig å sitte inne på et varmt tog å kikke på den kalde snøen ute mens man leser bok. Det må jeg også prøve en gang. *drømme*

Legg igjen en kommentar

