Januardager

Årets første måned er slutt, og slik har den sett ut.

 photo frokost_zpscd9812c8.jpg

Oslo var fin med snø, jeg leste mer Espedal og ble nok en gang slått i bakken av hvor godt han skriver. Mummihuskoppen ble innviet en fredagsmorgen, en gave fra snille Anaruh, som jeg endelig fikk møte i virkeligheten. Og en lørdag så frokosten min slik ut.

 photo kake_zps4ba88b29.jpg

Jeg fikk være med å feire bursdagen til Ina, og spiste byens beste gulrotkake. Jeg beundret snøen og vinterstemningen, leste fabelaktige Winter Journal av Paul Auster, og Julis folk av Nadine Gordimer. Te og bok er min bildegreie, slik er det med den saken.

 photo pastell_zps9665cddf.jpg

En fin og rosa dør ble foreviget på bilde, jeg fikk endelig lest The Great Gatsby, lekte sommer med bringebær- og banansmoothie, og gikk tur i vinterlyset.

14 thoughts on “Januardager

    • Hihi, ja det er ganske sprøtt! Jeg har sett to filmatiseringer, så kjente jo historien godt, men eeelsket allikevel boka. Språket, og alt!

  1. For en fin start på året! Store tekopper og gode bøker er BEST, sammen med rosa dører og Oslo-med-snø-på ❤ Du tar så lyse og fine Instagram-bilder, altså!

Legg igjen en kommentar

