Pausetorsdag

Nå kjennes det som at hundre kilo har blitt løftet av skuldrene mine. Tankene mine på muntlig eksamen har tatt altfor mye plass, i hele kroppen, og nå er det så deilig, og også rart, å ikke skulle tenke på det mer. Og det gikk strålende! Jeg var et eneste stort smil hele veien hjem i går ettermiddag. Takk for alle gode tanker, jeg er overbevist om at det hjalp.

I dag tar jeg en liten pause. Jeg sov lenge, har drukket te, hørt på fin musikk og lest bok under pleddet på sofaen, og snart skal jeg ta meg en tur på trening. I kveld skal jeg spille quizspill sammen med noen venninner, og før det rekker jeg enda et par timer med boka på sofaen. Akkurat det jeg trenger nå.

Ha en god torsdag!

 photo IMG_20150115_105211_zpsb2a2a40d.jpg

6 thoughts on “Pausetorsdag

Legg igjen en kommentar

