Et nytt år

Jeg vil fylle 2015 med
 photo IMG_20150101_164100_zpsd5baa18d.jpg

fine morgenstunder

kjærestetid

koselige avtaler med gode venner

turer hjem

latter

tårer

kanskje en ferietur?

friske helgeblomster

treffe fine folk for første gang, som for eksempel Anaruh

dager på jobb

dager med fri

varme tekopper

lek med fine venninnebarn

kjoler, neglelakk, sløyfer i håret

Botanisk hage

baking

bøker

gåturer i snø, regn, sol og vind

nye middagsoppskrifter

fine tv-serier

en spennende bacheloroppgave

konserter

kinobesøk

takknemlighet

å se fremover

kirsebærblomster

og ikke minst: Jeg skal bli ferdig med studenttilværelsen. Etter åtte års studier skal jeg levere min aller siste eksamen i slutten av mai. Jeg gleder meg så veldig! Neste kapittel, jeg er klar for deg.

13 kommentarer om “Et nytt år

  1. fine ting! du studerer noe med litteratur/bibliotek, eller? hva er planen etter studiene? er litt interessert i det samme… 🙂

    • Så spennende! Ja, det stemmer. Jeg har først tatt en master i litteraturvitenskap på Blindern, og nå er jeg snaart ferdig utdannet bibliotekar fra høgskolen. Det blir spennende å se hva planen etter studiene blir! Jeg er veldig klar for å jobbe, så det blir nok søking på alt av interesse og relevans, tenker jeg. Gleder meg veldig til å forhåpentligvis være i fast jobb etterhvert.

  2. For en fantastisk liste! Og jeg synes egentlig at vi skal gjøre noe med punkt ni ganske snart, jeg! Hva med når du er ferdig med eksamenene du skulle ha nå snart?

      • Perfekt! Jeg hadde min siste eksamen for litt over 10 år siden (sjokk og granater – det er virkelig lenge siden desember 2004 nå!), så ingen sånne hindringer fra denne kanten 🙂 Masse, masse lykke til med din!

  3. For en herlig samling med ting å glede seg til! Jeg tror 2015 blir aldeles supert, og jeg håper på mange fine stunder sammen med deg!

  4. Bruker du Moleskin planlegger i år (som på bildet), eller Frankie planleggeren? 🙂 Pleier du å ta vare på gamle planleggere fra tidligere år, eller kaster du dem så snart året er fedig?

    • I år er jeg tilbake til Moleskine, selv om Frankie er veldig fin, så trives jeg aller best med denne. Jeg tar vare på dem, ihvertfall foreløpig. 🙂

Legg igjen en kommentar

