Ny uke

Mandagen har startet med knekkebrød, god te og lukta av kongerøkelse, sammen med pensumlesing. Nå har jeg bare litt over ei uke igjen før jeg kan ta juleferie, men før den tid skal jeg ha en skoleeksamen på fredag, og gjøre ferdig en artikkel. Det er forresten ikke helt sant, siden jeg skal ha en eksamen i midten av januar som det hadde vært fint å forberede litt før jul. Men jeg tror det skal gå fint, for nå er jeg så full av juleglede at ingenting kan stoppe meg. For ferie skal det bli, og nå handler det om å se de fine tingene som er der hver eneste dag. Til helga venter både planer med gode venner og en julekonsert, og jeg kunne umulig ha gledet meg mer.

Ha en fin uke!

 photo PC010866_zpsc864e335.jpg

3 thoughts on “Ny uke

Legg igjen en kommentar

