Hei, desember!

Snart kommer en bildeoppsummering av november, men aller først: Velkommen, kjære desember. Jeg er så glad for at du er her! I går hang jeg stjerna opp i vinduet, drakk de første koppene med julete, så julefilm og spiste nybakte scones med appelsinmarmelade på, og spiste julegrøt sammen med fine jenter. Nå kommer julefølelsen snikende, og det er få ting som gjør meg så glad som akkurat det. I litt over to uker til blir det eksamenslesing som får dominere dagene, men det betyr ikke at desembergleden må bli mindre. I år har jeg kjøpt en liten tekalender, og jeg gleder meg til å åpne en ny tepose hver dag, mens jeg setter på en julesang og tenker framover mot ferie og familietid hjemme.

 photo IMG_20141201_122733_zps52a4e219.jpg

8 kommentarer om “Hei, desember!

Legg igjen en kommentar

