Morgon og kveld

Dagene går så fort, og det føles som om det bestandig er mørkt. Helt til i dag. Da så jeg sola. Og med fine blomster på bordet, tente lys og te i koppen, er det ganske fint å skrive og lese til eksamen allikevel. Jeg teller ned dager og gleder meg.

 photo 20141125_131213_zpscf964571.jpg

For det aller fineste, er at det snart er advent og desember. Jeg gjør som Lorelai og snuser etter snø hver morgen, og håper den kommer snart. Jeg elsker tida vi går inn i nå, og selv om det går så fort, så skal jeg nyte.

7 thoughts on “Morgon og kveld

  1. I dag var det så godt å stå opp til klar himmel og sola som steg sakte opp over hustakene! Jeg ble også veldig glad for en lys dag, og jeg lengter sånn etter snø og desember og alt det fine som følger med! Lykke til med eksamensperioden, flinkeflotte!

  2. Lykke til med eksamensperioden! Jeg lengter også veldig etter sne og desember, her i Skottland blir det nok neppe noe vinter, men forhåpentligvi er Oslo snedekt når jeg kommer hjem til jul 🙂

  3. Det er så deilig at det er sol i dag! Måtte sette meg på kjøkkenet, sånn at jeg er på samme side som sola 🙂 God lesing og skriving vennen!

  4. For noen flotte blomster! De kvikker nok opp tilværelsen! Det samme med solen, så utrolig deilig!
    Lykke til med eksamensforberedelser!
    Skal bli godt å ta juleferie og nyte adventstiden ordentlig!

Legg igjen en kommentar

