Oktoberdager

Tilbakeblikk på den fine måneden som akkurat er over.

 photo boslashkene_zps4eebb18d.jpg

Jeg begynte oktober med å lese En dag i oktober av Sigurd Hoel (og den anbefales på det varmeste!). Jeg gikk forbi en ekstra fin inngang, tok med meg Mr Darcy ut på tur, og leste The Sound and the Fury.

 photo fletter_zpsd37770c1.jpg

Jeg hadde fletter i håret, spiste kjærestemammaens fantastiske kringle med eplefyll, hadde finkjole på en fredag, og begynte på boka jeg fremdeles holder på med, Kjærlighet i koleraens tid.

 photo tehus_zps7d70624e.jpg

En mandag var jeg på tehuset sammen med en venninne, jeg viste frem hvordan det ser ut i den ene vinduskarmen vår, jeg satte pris på stille kvelder med bok og ro, og beundret Oslo som er grå og kald, men åh-så-fin.

7 thoughts on “Oktoberdager

Legg igjen en kommentar

