Høstfavoritter

fine farger

frisk luft

lav sol

varme skjerf

myke strømpebukser

søndagsvafler

Downton Abbey

te i termokopp, te i tekanne, te i favorittkopper

teselskap

eplesmuldrepai

fine bøker (akkurat nå: En dag i oktober av Sigurd Hoel)

kaldt soverom, varme dyner og pledd

konserter

høstsko og høstkåpe

koselige venninneavtaler

kino og filmkveld

kjærestekvelder

finne frem farmorvottene

glede seg til jul (jeg har allerede begynt)
 photo IMG_20141004_145403_zps05e85772.jpg

10 thoughts on “Høstfavoritter

  1. Det er såååå lov å glede seg til jul allerede! Jeg lagde også eplesmuldrepai for bare noen dager side, og har funnet frem varmere klær, og gleder meg stort over de fine høstfargene. Veldig koselig liste!

  2. det är trettio grader här borta men jag längtar så till julen! bokade biljett till oslo idag, landar precis innan jul. pepp!!

  3. Jeg gleder meg også til jul! Jeg har et veldig travelt og tøft semester nå, så juleferie ser jeg virkelig frem til!

Legg igjen en kommentar

