Septemberdager

Et tilbakeblikk på en fin september.

 photo groslashnn_zpsc478d18f.jpg

Jeg leste fantastiske Timbuktu av like fantastiske Paul Auster. Med en forkjølelse som varte i tre uker var det ekstra godt med suppe til middag. Det ble noen rolige kvelder med te, plommer og Ally McBeal, også leste jeg Imot naturen med selskap av fargerike blomster på bordet.

 photo sky_zps36b2a813.jpg

En fredag formiddag var vi oppe blant skyene på vei til Harstad. Der var vi superglade bryllupsgjester i et nydelig bryllup, og det ble en strålende helg. Jeg tok på høstskoene for første gang i år, sammen med prikkete strømpebukser. Og Mathias var snill kjæreste som lagde søndagsvafler.

 photo pop_zps968127fe.jpg

Etter en overstått jobbhelg spiste jeg en is i sola. Av og til hadde jeg hjemmekontor, flettet håret, og spiste epler fra kjærestemormorens hage.

3 thoughts on “Septemberdager

  1. For en fin oppsummering av den første høstmåneden! Det er så kjedelig med sånne forkjølelser som henger i leeeenge – men da har man i det minste en unnskyldning til å kose seg litt ekstra hele veien!

Legg igjen en kommentar

