Prioritering

Uansett hvor travel hverdagen kan være: Jeg har det så mye bedre om jeg kan ta pauser med en god bok.

Akkurat nå har jeg begynt på Possession av A.S. Byatt. Dette er en bok som behøver å bli lest i litt sakte tempo, men jeg synes den virker veldig fin så langt. Jeg har lest The Children’s Book av samme forfatter tidligere, og likte den så godt. Det er fint å bruke litt av høsten sin på en stor og omfattende fortelling, som også er fantastisk godt skrevet.

Leser dere noe fint for tida?

 photo IMG_20140921_210141_zpsd23ffeeb.jpg

18 thoughts on “Prioritering

  1. Jeg ble akkurat ferdig med Cosmopolis av Don Delillo nå, men har mye igjen av Ute av verden av Knausgård. Dessuten kooooooser jeg meg med Sunset Park av Paul Auster på lydbok; vil ikke at den skal slutte

  2. Hvis du liker å høre lydbok Maren, så kan jeg VELDIG anbefale å høre Paul Auster lese egne bøker. Han har en fantastisk leserstemme, og det er et gigapluss å høre ham lese boken sånn han tenkte den skulle leses, da han skrev den. Jeg har Vinter Journal liggende på vent til i vinter – gleder meg!

    • Takk for fint tips! For å være ærlig, så har jeg bare (etter barndommen, ihvertfall) hørt en eneste lydbok. Så kanskje det er på tide å teste det ut 🙂

  3. Leser ikke noe fint akkurat nå; jeg er midt mellom bøker. Det vanskelige er å velge neste bok, jeg har for mange som frister!

  4. Åh, Byatt skriver så intenst godt! Denne har jeg også lyst til å lese. For øyeblikket leser jeg Little Lord Fauntleroy om igjen, og det er kjempekoselig!

  5. Jeg leser Dance, Dance, Dance av Haruki Murakami, fortsettelsen til A Wild Sheep Chase. Den er veldig rar og spennende, litt som en krimroman, faktisk! Kos deg med Possession, jeg leste den for ett år siden ca, veldig fin!

Legg igjen en kommentar

