Høsttips

Mathias og jeg har laget en fin liten høsttradisjon. Hvis vi har en ledig kveld sammen hjemme, helst midt i uka, ser vi en episode Lewis sammen. Det er en av de fineste krimseriene jeg vet om. Jeg liker som regel de som andre synes er kjedelige, men Lewis er etter min mening den perfekte krimserie. Oxford, litteraturreferanser, skumle og snille professorer, Hathaway og fine hus. Hva mer trenger man? Kanskje en tekopp og en kjeks, og så er kvelden komplett.

 photo lewiscommissionedbyitvarticle_zpsd8ac0b68.jpg
 

7 thoughts on “Høsttips

  1. Jeg er så enig med deg! Elsker Lewis!
    (Forresten så tror jeg at det er jeg som har tekstet de to Lewis-episodene som heter The Dead of Winter og Old, Unhappy, Far Off things som ligger på norsk Netflix, hihi! Ble max glad da jeg fikk de oppdragene, så klart!)

  2. Åh, Lewis! Og alt annet av krim i samme stil, i grunn. Det er så koselig! I den grad krim er koselig, haha! Selv liker jeg godt Midsomer Murders, fordi John Nettles minner meg om en lærer jeg hadde på skolen (som jeg likte så godt). Ha en fin uke!

Legg igjen en kommentar

