Augustdager

Dette har vært min august.

 photo syltetoslashy_zps2d948a40.jpg

Den snille kjæresten plukket blåbær og lagde syltetøy til oss. Jeg hadde som vanlig fin utsikt fra toget på vei hjem, og jeg leste bøker ved bassengkanten og på stranda i Hellas.

 photo peanoslashtt_zpsb981724d.jpg

Jeg hadde på den nye rutete kjolen min, mamma lagde peanut butter fudge brownies (…), jeg leste Vonnegut og kjøpte planter til vinduskarmen.

 photo dikt_zps2c37e571.jpg

En morgen besto av vaniljeyoghurt og dikt, jeg hadde en finfin fredag formiddag sammen med Synne og Ine, jeg hadde en svensk søndag med pensumbok, og så Gilmore girls og drakk boble-te.

 photo bord_zpsd3f10462.jpg

En frionsdag var jeg på koselig formiddagsbesøk hos ei venninne. På vei hjem en ettermiddag så jeg denne søtnosen, jeg begynte på Den afrikanske farm av Karen Blixen, og hørte på radio en morgen før jobb.

7 kommentarer om “Augustdager

Legg igjen en kommentar

