God søndag!

Her hos meg er det skikkelig søndagsstemning i dag. Jeg har sovet litt lenger enn vanlig, lest bok og drukket te, og spist sen frokost med en episode Ally McBeal til. Dagens eneste plan er å spise middag med fine Ina, så søndagen skal få fortsette like fint som den har begynt.

På torsdag hadde jeg besøk av ei barndomsvenninne, som jeg har kjent helt siden barnehagen. Hun hadde med nydelige blomster til meg, og de skal glede meg i mange dager framover også.

Ha en riktig så fin søndag!

 photo IMG_20140823_102603_zps5738592a.jpg

2 thoughts on “God søndag!

Legg igjen en kommentar

