Litt lyd

Jeg er tilbake etter en fantastisk fin ferie i Hellas. Sol, latter, bading, vannmelon og fetaost i enorme mengder. Akkurat slik det skal være!  Plutselig begynner hverdagen igjen, og det skal også bli godt. Jeg elsker høsten, og det kribler i magen bare jeg tenker på tjukke strømpebukser, store skjerf og hender som varmer seg på tekoppen.

Før den tid skal jeg tilbringe noen dager i Oslo, og noen dager hjemme hos mamma og pappa. Jeg skal ta sesongens siste bad i Mjøsa, drikke te på verandaen, gå tur, og lese ut feriens bok nummer 17. Høsten blir enda finere når sommeren er lang.

 photo IMG_20140811_195154_zps36ee5cd4.jpg

16 thoughts on “Litt lyd

  1. Så bra at dere har hatt det fint på tur! Det har definitivt sett slik ut underveis! Jeg er også ganske klar for høst etterhvert – det er så forfriskende når den kommer, hvert eneste år. For et nydelig bilde, forresten. Jeg er litt ekstra svak for sånne små lysthus!

  2. välkommen hem! så bra att du haft en fin greklandsresa ❤ kanske vi hinner ses en gång innan jag drar (20e)? har snackat lite med kristin om att ses, vi kanske ta en hejdåfika precis innan jag drar, som i vintras? klem ❤

  3. Høyrest ut som ein ypparleg ferie!

    Hihi, eg har gått rundt og gleda meg til haust (og sett etter haustteikn og kjent at stemninga er litt annleis kvar dag) sidan august starta. Eg er so veldig, veldig klar for ull og skjerf!

  4. Etter en så varm sommer, blir det godt med litt høst! Jeg gleder meg skikkelig til å kunne fyre i peisen igjen og drikke kakao under et godt pledd 🙂

  5. Åj, 17 bøker i sommer! 🙂 Hvor lang tid bruker du sånn cirka på èn bok? Leser du også mye ellers i året, eller blir det for travelt med studiene?

    • Kanskje en ukes tid? Men det kommer jo litt an på lengden. Jeg prøver å prioritere lesing hele året, så da gjør jeg det så ofte jeg kan. 🙂

  6. Høres ut som om du har hatt det superfint! Gleder meg selv til tjukke strømper. Og idag er faktisk første dagen jeg har på meg ullsokker,hurra.

Legg igjen en kommentar

