Julidager

 photo te_zps431556a0.jpg

En formiddag på Skafferiet sammen med mamma og pappa (og hjemmelaget karamellis, nam!). Ettermiddagsro med te i finkopp, bringebær til frokost, og lesetid på verandaen. Det siste ble det mye tid til i juli. Herlig!

 photo paul_zps3086c17e.jpg

Juli ble en super lesemåned. Paul Auster, en studentradiovenninnes debutroman, nydelige Himmelarkivet som jeg har skrevet om tidligere, og den flotte boka til en bra fyr.

 photo eik_zps68edfbeb.jpg

Det ble noen dager i Oslo i juli også, blant annet en formiddag på Bare Jazz sammen med Ine, Synne og Vicky. Jeg har beundret fine og gamle hus, lest enda mer, og lest enda mer.

 photo alf_zps63e6fe82.jpg

Også har jeg lest enda mer! Beate Grimsruds roman likte jeg kjempegodt, og Alf Prøysen er alltid aktuell, morsom, og alvorlig. Oslo er ekstra fin i pastellfarger, og nye vesker er ekstra fine med prikker på.

Om ikke så lenge reiser jeg på en ukes ferietur sammen med tre av mine beste venninner. Det skal bli så fint! Og sannsynligvis blir det mange bilder å vise frem når jeg kommer hjem.

7 thoughts on “Julidager

  1. For en fin julimåned! Min har inneholdt mye av det samme som din (foruten en tur til Skottland, da), og det er liksom akkurat slik jeg vil at sommeren skal være!

  2. Så fin juli har vært! Og jeg har lyst til å lese flere av bøkene du har lest i sommer 🙂 Gleder meg til å se deg igjen når du kommer hjem fra ferie!

  3. Juli var ein veldig flott månad, men eg gløymde heilt å dokumentere. Då er det veldig fint å sjå andre sine bilete, særleg når dei er so stemningsfulle.

Legg igjen en kommentar

