Junidager

Juni har vært en utrolig fin måned, og mye har fått meg til å smile.

 photo sko_zps78b2e5fe.jpg

Jeg har gått mye i kinasko, blitt lykkelig eier av denne fine vasen, sett sola skinne inn i leiligheta, og på små søte hus på Kampen.

 photo books1_zps1feb0b72.jpg

Jeg har lest utrolig mye. Hver morgen kryper jeg opp fra havet, The Corrections, Morgon og kveld, og Oracle Night.

 photo books2_zpsfdbde25b.jpg

Det handlar om dig, Imot kunsten, og Persuasion. Og på Musikkens dag var jeg sammen med fine folk hele dagen, og spiste frozen yoghurt med kokos på.

 photo gul_zpsf44eb04e.jpg

Det har blitt mange junidager med farmors favorittsmykke rundt halsen. Jeg har spist kiwi- og bananis, plukket blomster og gått tur blant fine blomsterbed.

Nå håper jeg at juli blir minst like fin.

6 thoughts on “Junidager

  1. Åh, oppsummeringene dine er alltid så koselige, og du er så flink til å dokumentere alt det fine i hverdagen! Jeg har også hatt en kjempefin juni, og jeg håper også på en herlig juli. Vi fortjener det, hoho!

  2. Shit, du er alvorleg søt! Og slike ballerinasko som du har er eg på evig jakt etter; akkurat slik passform og slik reim. Tips? 😉 God sommar til deg!

Legg igjen en kommentar

