Torsdag i bilder

Inspirert av andre blogger fikk også jeg lyst til å ta et bilde i timen. I går ble dagen, en ganske så alminnelig fridag. Slik så den ut gjennom mobiltelefonen min.

08.00: Våkner.

Processed with VSCOcam

09.10: På trening sammen med Mathias.

Processed with VSCOcam

10.45: Går hjemover igjen.

Processed with VSCOcam

11.30: Spiser god lunsj.

Processed with VSCOcam

12.30: Finner frem dagens kjole. Det blir striper.

Processed with VSCOcam

13.40: Tar bussen til byen, for å møte ei fin jente.

Processed with VSCOcam

14.15. Drikker boble-te med beste Ina. Svart te med ananas, og jordbær- og pasjonsfruktkuler. Nam!

Processed with VSCOcam

15.15: Så drar vi på neglelakkshopping.

Processed with VSCOcam

16.20: Handler inn litt nødvendigheter.

Processed with VSCOcam

17.37: Spiser min typiske alene-hjemme-middag. Salat med kikerter, tomat, avokado, råkostblanding og fetaost.

Processed with VSCOcam

18.20: Ser en episode Land Girls.

Processed with VSCOcam

19.45: Snakker med mamma i telefonen, og drikker te av My little pony-koppen.

Processed with VSCOcam

20.25: Leser i en times tid. Morgon og kveld er nydelig!

Processed with VSCOcam

21.20: Mathias kommer hjem fra jobb, og vi tester den nye kesamdippen.

Processed with VSCOcam

22.10: Jeg tar på den nye neglelakken min, og ser enda en episode Land Girls.

Processed with VSCOcam

23.10: God natt!

Processed with VSCOcam

19 thoughts on “Torsdag i bilder

  1. Fine bilder, Maren! Og så deilig med ferie da!
    Jeg vet jeg har spurt før, men må spørre igjen: hvor kjøpte dere boble-teen? Jeg lette litt rund i byen på lørdag, men fant ikke noen av de stedene jeg hadde på lista mi :[

    • Takk! Gøy med slike innlegg! Jeg vil anbefale et lite sushisted i Ullevålsveien, de har den beste. Det ligger i et lite bygg, tror det er gult. Det ligger ikke så langt opp, rett før der man kan gå ned til Kunstindustrimuseet. Og når du kjøper så kjøp de uten melk, de er aller best!

      • Den ligger rett ved siden av en Wayne’s, som ligger på hjørnet der hvor man går ned til blant annet museet og Steinerskolen.

  2. Så ut som en fin dag! 🙂 Jeg har også slike fjasete Oslodager nå, det er så behagelig og deilig! 🙂

Legg igjen en kommentar

