Sommerlista

Plutselig var den her, sommerferien. Før jeg begynner på mitt siste år som student så skal jeg nyte sommeren alt jeg kan. Sommeren blir en fin blanding av jobb og fri, og det er så mye jeg gleder meg til!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Spise frozen yoghurt

Lese maaaange fine bøker

Lage iste

Plukke markblomster

Gå barbeint i gresset

Bade i Mjøsa

Utforske ukjente steder i Oslo

Drikke te og lese bok på verandaen sammen med mamma og pappa

Tilbringe tid med en fin bror

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Høre på fin musikk

Se tv-serier som venter på Netflix

Ha på neglelakk i fine sommerfarger

Feire bursdager

Dra på ferie med fire gode venninner

Få flere fregner i ansiktet

Drikke boble-te

Ha sløyfe i håret

IMG_20140312_171351

Ta båten ut til en øy i Oslofjorden

Kjøpe peoner

Leke med søte venninnebarn

Gå i ballerinasko

Spise norske jordbær

6 thoughts on “Sommerlista

  1. Åh, for en herlig samling av fine sommergleder! Nå er liksom verden lys og lett, og full av sol og smil, og det er så mye å se frem til!

  2. Jeg elsker sånne lister…og jeg er blitt litt forelsket i bloggen din! Er bestandig så fint og inspirerende å besøke den 😉 Håper du får en magisk torsdag i sommersolen og med en god bok!

Legg igjen en kommentar

