Maidager

Omtrent slik så mai ut.

kjole

Jeg kjøpte en finfin kjole på Indiska som jeg har brukt masse. Jeg tok med meg denne fine notatboka og begynte på en fem ukers praksisperiode. Så spiste jeg kake sammen med Ine og Ina, og fant en syrinkvist på veien som fikk bli med hjem.

tre

Vi feiret 17.mai, med bunad og pavlova og alt som hører med. Jeg gikk flere turer på Kampen, som ser litt ut som en Osloversjon av Kardemommeby. På vei hjem fra Synne gikk jeg forbi botanisk hage, og det var så fint og lyst selv om klokka nærmet seg ti på kvelden. Så dro jeg hjem på helgevisitt, og utsikten fra togvinduet var ikke så verst, den heller.

bok

Og jeg leste jo denne måneden, også. Lolita, Brick Lane og A Man Without a Country. Også spiste jeg bringebær. Masse bringebær.

10 thoughts on “Maidager

  1. Jeg liker bildene dine så godt! Du får dem alltid til å se så rene og ryddige ut; en bok og en blomst, en bok og en epleskål osv. Det er så innbydende, jeg får lyst til å lese boken og spise eple bare av å se på bildene. Elsker det 🙂

  2. Ååh, vi har samme bunad! Og jeg blir så glad for å se andre som også har den! Også ble jeg så glad når jeg så det bittelille bildet med fine bunaden på en blogg jeg «dumpa innpå»!

Legg igjen en kommentar

