Aprildager

For en fin april det har vært! Her er et lite tilbakeblikk på den siste måneden.

collage1

Jeg hadde pynt i håret, spiste eplebåter med kanel på, leste Siri Hustvedts FANTASTISKE nye roman, og bli veldig glad da jeg fant bryllupsinvitasjon i posten.

collage2

Jeg feiret fire overståtte eksamener med mango og bok på senga, fikk prikkete påskeegg av en snill kjæreste, spiste nydelig sjokoladekake på Pascal før teatertur sammen med Ine, og leste Paul Austers The New York Trilogy.

collage3

Jeg koste med søte Pepper, beundret blomstene på trærne i gata vår, plukket hvitveis til mamma, og leste Av måneskinn gror det ingenting av Torborg Nedreaas.

collage4

Jeg gikk turer i blomsterkonfetti, leste Eva Luna og kunne krysse av enda en bok på Rorys leseliste, jeg brukte en hel helg på å sitte under dette vakre treet, og spiste perfekt avokado til frokost.

6 thoughts on “Aprildager

Legg igjen en kommentar

