Smilegrunner

Etter inspirasjon fra min fine venn Synne vil jeg også dele noen smilegrunner. For ingenting er jo finere enn det. Her er mine 15 grunner til å smile ekstra mye akkurat nå.

Blomster på trærne

Påske-te fra Black Cat

Neglelakk i en perfekt aprikosfarge

Å dra på Pascal for å spise kake med Ine, for så å se Jo fortere jeg går jo mindre er jeg på Nationaltheatret

En fremmed dame som sier «Kjolen din er så fin!»

Å dra på innspilling av 20 spørsmål sammen med Synne

En kjæreste som sender meg søte videoer og fine bildeserier

Å bestille ferietur med gode venner

Den nye romanen til Siri Hustvedt, The Blazing World

Å oppdage at Freia har kommet med en melkesjokolade med salte lakrisbiter i

Lukta av vår når sola skinner

Å se ferdig alle seks sesonger av Mad Men og å glede seg til den neste og siste

Mango

Nye lyserosa støvler som får gått sin første tur i regnet

Å lese på senga med tekoppen som selskap

Processed with VSCOcam

9 thoughts on “Smilegrunner

  1. Fin smileliste! Ting som får meg til å smile er vissheten om hyttekos med ski og bøker om litt, at jeg skal hjem og treffe familien, lese ut Divergent, og treningsøkt på en lørdagsmorgen.

  2. Tenk at du har sett alle tilgjengelige Mad Men-episoder allerede! Du ligger langt foran meg i løypa, men det er så godt å vite at jeg kan henvende meg til deg om det skjer noe som må snakkes om, hihi. Hurra for lukta av vår og blomstrende trær, og for lister fulle av fine ting!

    • Hihi, ja plutselig var jeg ferdig! Det har vært skikkelig god underholdning siden rett over jul, så nå er de ledige kveldene nesten litt tomme. Og så klart må vi snakke underveis, det er jo så gøy!

  3. Heldige deg! Lykke til med skattejakten hos Norli 🙂
    Har du forresten blogget listen og markert hvilke du har lest? Hadde vært gøy å se

Legg igjen en kommentar

