En gledelig liste

Hvert år har jeg en tendens til å glemme at påsken finnes. Jula bruker jeg jo månedsvis med tid til å glede meg til, men påsken dukker som regel opp litt av det blå. I år har jeg allikevel brukt overraskende mye tid til å glede meg til påskeferien. Jeg tror det har noe med at påsken føles som en så deilig pause i en periode som ofte er ganske travel, og at jeg for hvert år som går setter mer pris på de stille fridagene. Jeg gleder meg til å

sitte på verandaen hjemme

lese bøker

drikke påske-te

tilbringe tid med mor og far og bror

møte fine venner som jeg ikke bor i samme by som lenger

spise mitt favorittpåskegodt: Mandelegg fra Anthon Berg

lage gode frokoster

gå tur langs Mjøsa

se påskekrim

møte en ny baby

få masse nye fregner i ansiktet

IMG_20140402_182322

7 thoughts on “En gledelig liste

  1. Fint å ha noe å glede seg til! Jeg må finne på noe gøy å gjøre i påsken jeg også. Tror det blir litt rart med så mange dager fri uten å reise hjem, men jeg skal nok finne på et eller annet for å få tiden til å gå.

  2. Fin liste 🙂 Gleder meg til påsken selv. Har ikke så mange planer, men skal lese masse og se masse film, sånn i tillegg til å være kreativ på ymse måter og dra på kino =D Påske blir fint ❤

  3. Jeg gleder meg skikkelig til påsken, og har begynt å lage lister over alle de fine bøkene jeg skal lese. Noe som selvsagt gjør at jeg gleder meg enda mer

  4. Åh, så mange fine påskegleder. Jeg ser også frem til påsken! Jeg skal riktignok jobbe en del, så det blir ikke så mange fridager, men da skal jeg sette ekstra stor pris på dem!

  5. Åh, mandelegg fra Anthon Berg må jo være noe av det beste som er 😀 Det er det eneste dumme med å studere i utlandet, all den gode sjokoladen som finnes i Norge, men ikke i Storbritannia, hehe.

  6. Så mange fine påskegleder! Jeg gleder meg også til påske, vi skal til Nord-Norge for å besøke besteforeldrene til Orvar. 🙂

Legg igjen en kommentar

