Og snart er det vår

I går tok vi fri fra eksamensjobbing, og jeg benyttet meg av sjansen til å sette meg på toget tidlig på formiddagen. Etter å ha lest i to timer i en ny bok, og etter å ha spist Et lite eventyr-sjokolade og sett ut på jorder som snart, snart skal bli grønne, så kunne jeg gå av og gå hjem. Her blir jeg til i morgen kveld, og fyller helga med lesing, gåturer, mamma, pappa, skogsbærmarsipan, gode middager og te.

Og på veien hit, da jeg gikk ut av leiligheta vår, fikk jeg se dette. En enslig liten kirsebærblomst som venter tålmodig på vennene sine. Nå er det snart vår!

Processed with VSCOcam

3 thoughts on “Og snart er det vår

  1. JEG HAR SETT HESTEHOV TRE GANGER I ÅR!
    Det minner meg alltid om mamma, å plukke dem med henne, å snuse dem inn.
    Jeg har helt glemt å følge bloggen din. Vet ikke hvordan det skjedde. Men nå gjør jeg det.

Legg igjen en kommentar

