Fint

Å få en skikkelig fin praksisplass 

Å drikke masse grønn te med kirsebær

Å høre på Belle and Sebastian på vei til forelesning, med sola i ansiktet og vårfølelse i kroppen

Å få en ny leselampe ved sofaen vår, og å krype opp med puter og pledd for å leseleselese

Little Women og Good Wives, jeg nyter hver setning

Å bli hekta på Mad Men

Sennepsgult skjerf

Fine venner på studiet

Å fylle 26 år og få bursdagsfrokost og presanger og ballonger på senga av verdens beste kjæreste

Å feire bursdag med så mange av de jeg er så innmari glad for å ha i livet mitt, og kjenne takknemligheten i hele meg

Tulipaner

Siri Nilsen-konsert i morgen

Vaniljeduftlys

 photo IMG_20140215_164857_zpsaae58a87.jpg

6 kommentarer om “Fint

  1. Å, Siri Nilsen-konsert skulle jeg gjerne vært på en gang! Satser på en mulighet snart 🙂 Fin liste! Nyt det! 🙂

Legg igjen en kommentar

