Januardager

Omtrent slik har årets første måned sett ut.

 photo hus_zps7f9ec0d1.jpg

Jeg dro tilbake til Oslo, og ble vitne til et fuglemøte på taket. Jeg innviet det fine frokostsettet mitt som jeg fikk til jul av snille kjæresteforeldre, ønsket at jeg kunne bo i et tårn, og fikk noen nye venner i teskapet.

 photo vann_zps5bd148f8.jpg

Mathias og jeg gikk tur rundt Nøklevann, da snøen enda lot vente på seg. En deilig frilørdag begynte jeg på ny bok med god frokost til, og dagen etter møtte jeg Kristin og Vicky til bakerifrokost. Dessuten hadde jeg rosa roser, som kanskje er den beste hverdagsgleden.

 photo bok_zps1ebb47fd.jpg 

Januar ble en skikkelig god lesemåned. Både Mathias og jeg leste Hemingway, og det synes jeg var ekstra fint. Jeg leste mer, pyntet meg til jobbhelg, og leste enda litt.

 photo blomst_zps804f45c6.jpg 

En søndag foreviget i den lille og koselige leiligheta vår. Jeg fant en kjole jeg hadde ønska meg til halv pris, og da måtte den nesten bli med hjem. Så begynte jeg på boka jeg holder på med nå, og ble skikkelig, skikkelig glad da fine Marlou tegnet meg. 

Bildene i oppsummeringene mine er alle hentet fra Instagram, og der heter jeg marenoro. 

13 thoughts on “Januardager

  1. Ønskekjoler til halv pris er noe av det beste som finnes, jo!
    Det samme gjelder friske blomster, ny te, gode bøker og bakeritreff. Så mye fint!
    Jeg er forresten glad i det lille atlaset med avsidesliggende øyer. Fikk den av Jonas i sommer, og den er så underfundig og annerledes!

  2. Å så fine fine bittesøte bilete! Får lyst til å løfta dei ut av bloggen og halda dei i nevane… Stemning er det i alle fall. Og blomsterkjolar og Hemingway kan vel ikkje slå feil!

  3. Det ser ute som en januar akkurat slik som en januar burde være! Og det blir fint å følge deg på instagram framover! 🙂

  4. Det ser ute som en januar akkurat slik som en januar burde være! Og det blir fint å følge deg på instagram framover! 🙂

Legg igjen en kommentar

