Novemberdager

Nå er verdens fineste måned endelig her, og det er på tide å vise fram noen novembergleder.

 photo kjole1_zpsfd312cdf.jpg

Jeg innviet det nye Matildanettet mitt, som er så fint at jeg fniser hver gang jeg ser på det. November ble også en te-på-fine-steder-måned, og det var helt i orden for meg. En frisøndag begynte på best tenkelig vis, og jeg brukte denne nydelige kjolen flere ganger. Blomster er fint og blonder er fint og krager er fint, og i kombinasjon er det aller best.

 photo Venner_zpse461d749.jpg

Jeg fikk kjempefine roser av Mathias, koste meg med Ine og Orvar, fikk tilbake panneluggen og trippet rundt i enda en kjole med blomster på.

 photo Taringke_zpsdc20d73c.jpg

En fredag gikk jeg forbi et tåkeslott på vei til skolen. Jeg forsøkte å gjøre eksamenslesinga litt hyggeligere, det er utrolig hvor langt man kommer med et tent lys og noe skikkelig godt. En tirsdag kledde jeg meg slik og klemte på Synne, og en lørdag var jeg på fantastisk flott konsert på Nationaltheatret. 

Og nå er jeg sånn skikkelig klar for desember!

9 thoughts on “Novemberdager

  1. For ein nydeleg månad november var! Det sler ikkje feil: eg blir alltid so glad av å sjå på desse månadsoppsummeringane dine. God desember!

  2. Og du? I går slukte eg Den ærlige bedrageren, eg klarte ikkje å leggje den frå meg før eg var ferdig. Og for ei fantastisk bok, karakterane og dialogane og skildringane og alle elementa som forstyrra balansen. Vakker, vakker!

    Og sidan eg fekk vite om boka gjennom bloggen din, tenkte eg berre å seie ifrå at eg skjønar gødt korfor det er ei av favorittbøkene dine.

Legg igjen en kommentar

