Oktoberdager

 photo kafe_zps010489c9.jpg

I oktober var jeg flere ganger på koselige steder med gode venner. Som på Liebling, på muffinsspising en lørdag formiddag hjemme, og på fantastiske Det grønne kjøkken. Dessuten spiste vi pastasalat til middag, fordi vi hadde ny og fin stripebolle.

 photo fisk_zps494a9e18.jpg

Oktober ble også en veldig bra lesemåned. En lørdag ettermiddag etter jobb hadde jeg både fisker og haier til selskap. Jeg gikk til innkjøp av veldig mye god te i Skottland, og kofferten min var pakket med prikker og striper og Mummipappa på eventyr. En grå søndag ble mindre grå på besøk hos Ine og Orvar.

 photo poslashkselse_zps527eb600.jpg

Jeg bestemte at Moleskine-Maren skal få en pause i 2014, og kjøpte verdens vakreste kalenderbok. Den er så fin at jeg gleder meg allerede masse til det nye året. Jeg inviterte ei fin ei på lunsj, og dekket bordet med gode ting. En helt vanlig onsdag ble jeg glad da det dukket opp en bitteliten sjokolade i veska. Og selv om jeg ikke er glad i noe som er skummelt, så dro jeg på filmkveld hos Synne med ikke-så-veldig-skumle spøkelser på pinne. Takk for inspirasjon,Glede!

Håper dere får en fin søndag! Min har starta fint med flere tekopper og bok i senga. Perfekt!

8 thoughts on “Oktoberdager

  1. Har sett før at du har blogget om en svensk te som heter Gamla Søder (rosa pakke). Vet du om den er å få kjøpt noe sted i Oslo? 🙂

  2. Anonym: Det stemmer! Jeg har dessverre ikke sett den noe sted i Oslo, bare i Sverige. Der har de den i de fleste matbutikker. Den anbefales! 🙂

  3. Kjærlighetene var søte på mer en én måte, hihi! Takk for sist, fine Maren. Håper vi kan gjøre hyggelige ting sammen i november også!

Legg igjen en kommentar

