Den siste tida

har jeg for eksempel:

Jobbet en god del i ny og finfin jobb.

Kommet godt i gang med andre året på bibliotekarutdanninga. Blir visst aldri ferdig med den studeringa, jeg.

Vært på Stacey Kent-konsert, som var så flott at jeg kjenner den i kroppen enda, to uker etterpå.

Kost meg med høst og varme tepper og tekopper, akkurat slik jeg liker best.

 photo IMG_20131024_150348_zps287c7041.jpg


Lest flere gode bøker.

Hatt babyer på fanget.

Smilt.

Gitt og fått klemmer.

Sett alt av Call the midwife.

Savna panneluggen min.

Vært takknemlig for alle de gode menneskene i livet mitt.

Reist på kjærestetur til Edinburgh og Glasgow. Åh. Fineste som er.

11 kommentarer om “Den siste tida

Legg igjen en kommentar

