Fredagsliste

 photo botaniskhage_zps537319d0.jpg



Dagens frisyre: Nyvasket hår, som fremdeles er mye kortere enn jeg er vant med, men jeg liker det. Ny høst, ny frisyre.

Dagens sminke: Litt mascara, og kanskje litt leppestift når jeg skal ut å drikke te med Ine og Synne etterpå.

Dagens antrekk: Svart kjole og cardigan med blonder. Litt ekstra fredagsfin.
Dagens hendelse: Jeg har sovet litt lenger enn vanlig, og sett litt på bra tv-serier. Rolig start på en travel helg.
Dagens planer: Tedrikking og senere risottomiddag hos ei venninne. Jeg gleder meg!
Dagens musikk: Jeg så Monica Z for to dager siden, så nå hører jeg veldig mye på henne.
Dagens vil ha: Litt bedre samvittighet for å ta meg litt fri, og gjerne denne
kjolen. 
Dagens savn: Mammaklem (men den kommer på søndag), og venninner som ikke bor i byen lenger.
Dagens mat: Risotto, og forhåpentligvis en kanelbolle.
Dagens kärlek: Den søte kjæresten som kysser meg i nakken.
Dagens humør: Jeg er i godt humør, og skal nyte hele dagen.
Dagens kjøp: Te og forhåpentligvis den kanelbollen. 
Dagens telefonsamtale: Ingen så langt, bare litt sms-planlegging. 


Jeg fikk så lyst til å fylle ut en slik liste, og den har jeg lånt av Åshild
6 thoughts on “Fredagsliste

  1. Det var så fint å se deg i dag! Gulrotkake i stedet for kanelbolle fungerte jo veldig bra. Håper risottoen smaker! God helg, søte!

  2. Fint å lese, Maren! Lurer på om det må bli risotto til middag her i morgen (nå står det nemlig en herlig orker-ikke-lage-noe-som-helst-frossenpizza i ovnen, sjarm det også). Min fredag var besøk av Silje og Even + Jurassic Park 3D på kino – Terje og Even var mildt sagt fornøyde. Håper både lørdagen og søndagen din er og blir fine!

Legg igjen en kommentar

