Oy!

Jeg reiste hjem igjen for en ukes tid, og lot pcen bli igjen i Oslo. Så da ble det litt stille her igjen. Jeg har likevel noen bloggtanker på lur, blant annet et innlegg om mine favorittbøker, som jeg har fått koselige spørsmål om å dele. Og det gjør jeg jo gjerne!

I kveld kom jeg tilbake igjen til kjæreste, til trikken, til bygårder i fine farger og til den lille leiligheta vår. Og her er jeg innmari glad for å være. I morgen begynner et nytt semester. Jeg skal både gå på skole og jobbe dette semesteret, og det blir en fin kombinasjon, tror jeg. Jeg skal låne ut bøker med et smil rundt omkring i hovedstaden. Det må vel bli en koselig høst, vel? Hvert år kjennes høsten ut som en litt ny start. Jeg gleder meg til den friske høstlufta plutselig har dukket opp en morgen, og til trærne skifter farge. For uansett så hvor fint det er med sommer, så er det noe eget med høsten.

Jeg ønsker alle en riktig fin uke, og lover å skrive litt mer her inne i tida framover. Nå skal jeg drikke te av den nye koppen min.

 photo IMG_20130804_203011_zps0d0199c5.jpg

13 thoughts on “Oy!

  1. Haha – tenkte på akkurat den scenen da jeg så tittellen på innlegget ditt i blogglisten min!

    Kos deg – gleder meg til nye innlegg fra deg utover høsten 🙂

  2. det er så fint å komme tilbake til hverdagen etter en sommer, synes også jeg. dessverre (?) er det to uker til «høsten» begynner for meg, men da blir det jo en ny by óg en praksisplass som jeg gleder meg til å begynne på. det blir spennende det, altså 🙂

    jeg håper du får en fin høst! det er fint å lese i hvert fall at du liker å være tilbake i Oslo.

  3. ja det ska bli mysigt med höst och allt som kommer med det. tusen tack för ett fint sommarminne med glass iallafall 🙂 klem fina

  4. Å, Gilmore Girls gjør alt bedre! Fantastisk kopp. Håper du har hatt fine dager hjemme, og får fine dager framover. Jeg gleder meg også til høsten, kjenner jeg. Det er jo noe deilig med rutine også, merkelig nok. 🙂

  5. Som eg alltid seier: blir så glad av deg og bloggen din!

    Og! Eg drøymer om å jobbe i bibliotek, er ikkje det kjekt å drive med?

  6. Så fint at høsten virker fin, og at du har mye fint å se frem til 🙂 Ekstrajobb på biblioteket høres såså fint ut. Det hadde vært hyggelig å se deg bak biblioteksskranken en gang!

    Gleder meg til å lese innlegg om favorittbøker!

    Håper skolestartuka di er fin. ❤

  7. Hei Maren!
    Fant ingen mailadresse, så jeg skriver her jeg:)
    Som du kanskje har fått med deg så åpner RAMP 42 om ikke så lenge..
    Om 2 dager faktisk:/
    Det var her jeg lurte på en ting..Du har knallbra musikksmak! Kunne du anbefalt ca 10 artister eller grupper eller låter til åpningen?
    Hvis du kommer på noen i farten.. Kunne tenkt meg litt layback musikk..
    Håper du kan hjelpe meg!!
    Klem Christine (kjellby@gmail.com)

Legg igjen en kommentar

