Julidager

Sånn omtrent slik har juli sett ut. Sommeren er skikkelig fin!

 photo collage1_zps94125510.jpg

Jeg var på en liten handletur og kom hjem med dette. Vi spiste masse deilige bær, og jeg så to dyr som kanskje er beslektet. 

 photo collage3_zps3440b158.jpg

Det fine sommerværet fikk verden til å se slik ut. Jeg hadde bokfrokost i senga en jobbdag hvor jeg begynte litt sent. Jeg pynta meg med sommerkjole og med litt sommer på tærne, og med sløyfe en litt grå søndag.

 photo collage2_zps54414694.jpg

Jeg har lest flere fine bøker, som for eksempel Lauren Grahams roman, Patti Smiths selvbiografi, og bøker fra høstens pensumliste. Også har jeg hatt prikker i håret, prikker på klærne, blomster i håret og blomster på klærne.

9 thoughts on “Julidager

  1. Fine Maren, som alltid gir meg en god følelse <3 Du må hs verdens fineste hår!? Og ekstra fin blir du med de fine sløyfene, eller prikkene :)
    Hvordan er boken av Lauren? Er spent på å høre din anbefalning..
    Og jeg må bare le da jeg ser den gigantiske badeanda 😉 Vi kjørte forbi en (sikkert den samme) da vi kjørte forbi mjøsstranda den dagen vi kjørte nordover. Og akkurat da trengte jeg virkelig noe å le av, siden det var så tøft å reise fra de hjemme. Den ga meg latterkula midt i alle tårene. For alvorlig talt, lite er morsommere enn en altfor stor badeand plutselig dukkende opp 🙂
    Ønsker deg en strålende onsdag, fine! Jeg sitter å spiser hjemmebakt brød med hjemmelaget jordbærsyltetøy, og stryker på Alfred ❤

Legg igjen en kommentar

