Junidager

Og plutselig var juni forbi. Jeg skal bruke den siste junidagen til å lese, gå tur, dra på venninnebesøk, og å finne en fin film å se i kveld. Disse bildene får representere måneden som har gått.

 photo collage1_zpsc859006c.jpg

Jeg har vært i bursdag med rød kjole på, jeg har gått med hårbånd, jeg har bakt muffins og fått beste Sigrid på besøk, og jeg har hilst på nabopusen veldig mange ganger.

 photo collage2_zpsab1ba17b.jpg

Den første delen av ferien min hjemme ble brukt til å gå tur med mamma og å ta med en del av blomsterenga hjem. Jeg beveget meg nedover på sommerleselista, og likte Line skikkelig godt. En lørdag tok jeg bilde av fine Gjøvik gård, og en tirsdag tok jeg bilde av meg selv. Hei!

 photo collage3_zps341ca765.jpg

Jeg beundret de fine juniblomstene, og skulle ønske at det bestandig fantes syriner i verden. Hjemme fant jeg også dette bildet, og tenkte at stilen til Maren (4) og Maren (25) har forandret seg overraskende lite. Mathias kom hjem fra to uker i USA med de fineste gavene man kan tenke seg. Og i går var jeg på verdens koseligste festival i kolonihagen. 

God søndag!

9 thoughts on “Junidager

  1. Jeg kjøpte Line på bruktbutikken for 2 kroner(!). Det var posesalg på bøker for 40 kr, og jeg er flink til å mose bøker:) Så gøy at du likte den, nå gleder jeg meg til å lese den.

Legg igjen en kommentar

