Helgefri og feriefri

Endelig. Denne helga har vært veldig rolig, veldig deilig, veldig stille. Akkurat slik jeg hadde lyst til.

Jeg har vandret rundt med mitt nyeste handlenett, fra Søstrene Grene.

 photo P6091239_zpsbf094f84.jpg

Jeg har pyntet vinduet med sommerfarger og sommerlys.

 photo P6081230_zps3e0c8574.jpg

Jeg har sett film.

 photo P6091236_zps1ae378fc.jpg

Jeg har hatt lange frokoster med bok til.

 photo P6081233_zps231d7f29.jpg

Jeg har sovet uten vekkerklokke, men våknet passe tidlig og passe sent, til sola som sniker seg inn og lager morsomme skygger og fargespill på veggen.

 photo P6081222_zps0e8ff124.jpg

10 thoughts on “Helgefri og feriefri

  1. Så fint det ser ut med ferie! Snublet over bloggen din og syns den er så fin. Har notert ned mange boktips og har leseplanene klare for sommeren 🙂

Legg igjen en kommentar

