Maidager

Det er to dager igjen av mai, og på lørdag føles det litt som om sommeren skal starte. I morgen har jeg min største eksamen, og da skal jeg puste litt bedre. I mellomtiden kan jeg se tilbake på nok en måned.

 photo collage1-1_zps09414cb2.jpg

Sola har kommet på ordentlig, til og med for å lage fine mønstre i trappeoppgangen. Jeg har fått Synnepost, slappet av med den fine gjenforeningsepisoden, og grått av «Kid, you have no idea», nok en gang. Forrige helg traff jeg en skikkelig søtnos.

 photo collage2-2_zpscb19f5a9.jpg

17. mai fikk bunaden luftet seg igjen. Dagene etter tilbragte jeg mye tid ute på plenen hjemme hos mamma og pappa, med bok i fanget og nye solbriller på nesa. Bakgården vår har fått litt naturlig sommerpynt, og farmorhånd i mammahånd gjør meg rørt og takknemlig.

 photo collage3-2_zpse7fa4b63.jpg

Hannah og jeg laget verdens beste pizza en koselig fredagskveld, og tid for te har det jo også blitt. Til eksamenslesingen, hos verdens beste Ine, og med kollokviejenter. 

7 thoughts on “Maidager

  1. Fine, vakre, personlige, såre mai – og nydelige bilder 🙂
    Du er så fin og søt du, at jeg blir helt varm! Jeg bare elsker å komme inn på bloggen din.. Hver gang.. Da smiler jeg, blir rolig og glad 🙂 Helt sant!

  2. For en koselig oppsummering – du tar så mange fine bilder! Håper eksamenen gikk bra og at juni blir strålende – jeg gleder meg skikkelig til et visst gjensyn, væffal!

Legg igjen en kommentar

